Apraksts
TURBO Instalēšanas Instrukcijas: Vispārējā
1. Solis: Pirms Aizstāt Turbo
Ir svarīgi veikt rūpīgu diagnostikas pārbaude, dzinēju sistēmu, lai noteiktu, ja "vaina" ir faktiski turbokompresoru.Trūkst enerģijas, trokšņaina darbība, pārmērīgu dūmu vai eļļas patēriņš varētu rasties no nepareiza iesmidzināšanas sistēmu, ECU vai elektriskās problēmas, ierobežota vai bloķēts gaisa filtrs, bojātu izplūdes sistēmu vai eļļošanas problēmu.Ja iespējams, pārbaudiet, kartera spiediena saskaņā ar motora ražotāja specifikācijai.Vairāk nekā normāls kartera spiediena lasījumā var novest pie naftas noplūdes no turbo uz ieplūdes un izplūdes sistēmu.
2. Solis: Pirms Aizstāt Turbo
Ja motors diagnostikas pārbaude nav atklāt jebkāda acīmredzama iemesla, pārliecinieties, ka plaša traucējummeklēšana analīze ir pabeigta.Atslēgas turbokompresoru jomas pārbaude ietver ārvalstu objektiem, nepietiekama eļļošana, naftas piesārņojums, pārlieku pārsniegšanu no turbo un pārmērīgu temperatūru.Tas ir svarīgi, jo turbo bojājumus bieži vien var būt simptoms pamata problēma, nevis radīt pati.Mūsu mājas lapā ir sīkāka informācija par šo tēmu, lūdzu, noklikšķiniet šeit, lai uzzinātu vairāk.
Šādas darbības, ir stingri jāievēro.Vienmēr konsultēties ar darbnīcas lietošanas instrukciju, kas ir īpaši, lai jūsu transportlīdzekļa vai motora.Solis 3: Turbo Uzstādīšanu, Pārbaudiet daļu skaits, lai nodrošinātu, ka tā ir īstā, kas par dzinēju.Uzstādot nepareiza turbo motoram var sabojāt turbo un/vai motora un tiks anulēta garantija.Solis 4: Turbo Uzstādīšanas ir svarīgi, ka visu instalēšanas procesu, jūs novērstu netīrumu vai atliekām no ievadīt jebkādu daļu no turbo.Jebkuru netīrumu vai atliekām, kas ienāk turbo var nodarīt katastrofālu kaitējumu sakarā ar ļoti augstu ātrumu operācijas (pat 300 000 apgr. / min).Solis 5: Turbo Uzstādīšanu Nodrošinātu to, ka pareizi starplikas izmanto.Piemēram - centrs caurumu jebkuru blīvi jābūt pilnīgi saskaņots ar centra caurumu turbo atloka.Daži turbos izmantot vītņveida savienojums un nav blīvi.Daži turbos izmantot "bandžo montāžas" ar "bandžo skrūve"; šādos gadījumos izmantojiet jaunu blīvēšanas gumijas blīvēm/starplikām.Svarīga Piezīme: neizmantojiet šķidrumu blīvi vai hermētiķi, jo īpaši attiecībā uz naftas ieplūdes vai izplūdes jo pārmērīga materiālu, var ievadīt turbo, samazināt vai apturēt naftas plūsmu.Solis 6: Turbo Uzstādīšanu
Tas ir ieteicams, ka jūs izmantojat jaunas gaisa, eļļas un degvielas filtri un tīru motoru eļļas, motora vai transportlīdzekļa maker specifikācijai.Uzstādot jaunu eļļas filtru, ja iespējams, aizpildiet to ar tīru, svaigu, dzinēja eļļa.Arī, ja tā ir pieejama, atpakaļ, aizpildiet spiediena līnija no eļļas sūkņa filtrs.Īpaši svarīgi tas ir par augstu nobraukumu dzinēji, ja eļļas spiediens līnijas var tukšs laikā, eļļas maiņa!
7. Solis: Turbo Uzstādīšanu
Pirms ievietojat turbo, nodrošināt, ka visas gaisa šļūtenes savienots ar turbo ir pilnīgi tīrs un nav pazīmju, nekādu bojājumu.8. solis: Turbo Uzstādīšana gaisa filtrs un tā korpuss ir jābūt pilnīgi tīrai un bez jebkādas atlūzas.Solis 9: Turbo Uzstādīšanu
Tīriet motora elpošanas sistēmu (Pozitīvs Kartera Ventilācijas sistēma) un nodrošināt, ka tā darbojas pareizi.Jebkuru bloķēšanu vai darbības traucējums, kas var izraisīt augstu kartera spiedienu un novest pie naftas noplūdes no turbo uz ieplūdes un izplūdes sistēmu.10. Solis: Turbo Uzstādīšanu
Noņemt vecās blīves materiāls ir no izplūdes kolektora un caurules.Virsmas malas jābūt tīriem un bez bojājumiem.Pēc tam noņemiet plastmasas vai putuplasta montāžas sveces no turbo.11. Solis: Turbo Uzstādīšanu
Stāvoklis turbo uz kolektora vai motora bloka, izmantojot pareizu jaunu blīvi vai O gredzenu, un pēc tam pievienojiet no jauna izplūdes caurules.Pievelciet visas skrūves un uzgriežņi.Svarīga Piezīme par 12-15 Pasākumi, īpašu uzmanību eļļa, dzīvnieku barības un drenāžas līnijas, kas ir pilnīgi tīrs un nekādu kaitējumu, lai nodrošinātu, neierobežotu eļļas plūsma.Pārliecinieties, ka lokanās šļūtenes starplikām nav sabrukusi iekšēji un ka naftas barības līnijas, kas ir ne pārāk tuvu siltuma avotam, kas var būt bojātas eļļas barības līnijas iekšēji.Tas ir kopīgs uz dažiem transportlīdzekļiem un grūti atklāt bez griešanas caurules!Šī iemesla dēļ mēs iesakām montāžas jaunu eļļu ieplūdes cauruli, uzstādot jaunu turbo.
Solis 12: Turbo Uzstādīšanu
Nākamais, instalēt eļļas drenāžas līnija ar turbokompresoru.
Solis 13: Turbo Uzstādīšanu
Ieliet jaunu motoru eļļas, eļļas ieplūdes caurumu turbokompresoru.
14. Solis: Turbo Uzstādīšanu
Nākamais, kas derīgas jaunu eļļu barības līnijas.
15. Solis: Turbo Uzstādīšanu
Uzstādīt ieplūdes un izplūdes gaisa šļūtenes ar turbokompresoru kompresora korpusa.Pārliecinieties, vai savienojumi ir hermētiski un šļūteņu skavas ir pietiekami pievilkti.* 16. Solis: Turbo Uzstādīšanu
Crank motoru 10 - 15 sekundes bez motora iedarbināšanas.Ja iespējams, atslēgt degvielas/aizdedzes vai izmantot saspiešanas testa režīmā, lai ļautu šim.Tas palīdz, lai ministru naftas plūsmu turbokompresoru, aizpildot eļļas spiediena līnijām, eļļas filtru un turbo ar eļļu pirms sākuma.Svarīga Piezīme: tiklīdz motors sāk darboties, turbo darbosies pie liela ātruma un nepietiekamas eļļošanas šajās svarīga pirmās pāris sekundes, var iznīcināt pavisam jauns turbo.Solis 17: Turbo Uzstādīšanu pēc Tam iedarbināt dzinēju un ļaut tam dīkstāvē 3 līdz 4 minūtes, lai varētu veikt pienācīgu pārbaudi, naftas, gāzes un gaisa noplūdes.Ja noplūdes ir konstatētas laikā, motora palaišanas atrisinātu problēmu uzreiz.18. solis: Turbo Uzstādīšanu motoru un re-pārbaudiet dzinēja eļļas līmeni.Eļļas līmenim jābūt starp minimālo un maksimālo atzīmi mērītāju - tas ir svarīgi, lai pārliecinātos, ka eļļas līmeņa nav lielāks punktu, kurā turbo eļļas drenāžas caurule savieno ar motora vai tas var novest pie naftas noplūdes no turbo uz ieplūdes un izplūdes sistēmu.
Atsauksmes